wtorek, 11 września 2012

Europejski Festiwal Smaku w Lublinie - było bardzo smakowicie


Zapraszam na stronę olublinie.pl, tam przeczytacie szerzej o festiwalu  smaku oraz obejrzycie krótkie filmiki z wywiadami z jego uczestnikami oraz szefami kuchni restauracji, które brały udział w Nocy Restauracji. Wywiad przeprowadziłam również z Panią Elżbietą Cwaliną, współwłaścicielką restauracji Hades Szeroka, która zdobyła pierwsze miejsce w festiwalowym konkursie dla restauratorów pt. "Smaki Lubelszczyzny dla zawodowców: Prowansja nad Bugiem". Wszystkie potrawy przygotowane na konkurs przez lubelskich restauratorów wyglądały wspaniale i tak samo smakowały. Wielką przyjemnością było obserwowanie szefów kuchni w akcji. Profesjonalizm w każdym calu! Cały festiwal obfitował w wiele wydarzeń, nie sposób było uczestniczyć we wszystkich, natomiast te, na których byłam obecna uwidoczniłam na zdjęciach - niektóre z nich zamieszczam poniżej. Przyznaję, że na kolejny festiwal czekam z niecierpliwością :)

 Konkurs dla restauratorów:







 Jarmark Św. Jacka oraz Święto Chleba:




2 komentarze:

  1. Miło pooglądać:) Mnie choróbsko rozłożyło i obeszłam się smakiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro :(, ale na pocieszenie: za rok znowu będzie festiwal i to pewnie z jeszcze większą ilością atrakcji, a wiadomo: czas szybko leci :)

      Usuń